Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia,
im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu

ul. Kościuszki 10,
39-300 Mielec
woj. Podkarpackie
POLSKA

NIP 817-10-70-856

tel./fax.: (17) 586-29-76
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Organ prowadzący:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego


Ryszard Kusek

Dyrektor Szkoły

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • poniedziałek w godz. 15:30-16:30
  • środa w godz. 16:30-17:30
  • lub w każdy inny dzień (po uzgodnieniu telefonicznym)

 

Drodzy Uczniowie! 

Jeśli macie ciekawe pomysły dotyczące działalności naszej Szkoły, którymi chcielibyście się ze mną podzielić  lub jeśli macie jakieś problemy, w których mógłbym Wam pomóc to zapraszam na spotkanie.  Mam dla Was czas w każdy poniedziałek od 16:30 – 17:00, lub w każdy inny dzień (po uzgodnieniu telefonicznym)

Ryszard Kusek


Ireneusz Szela

Wicedyrektor, Koordynator pracy Sekcji Instrumentów Dętych i Perkusji

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • pn. 9:00-12:00
  • wt. 13:45-15:30, 16:20-17:05, 17:45-18:45
  • śr. 18:00-19:00
  • cz. 10:00-12:00, 18:30-19:00
  • pt. 17:45-18:45

Jadwiga Huber 

Kierownik Sekcji Instrumentów Strunowych i Wydziału Wokalnego

  • pn. 9:00-11:00 / 14:40-15:10
  • wt. 17:45-18:00
  • śr. 15:55-16:25 / 16:55-17:10
  • pt. 13:30-13:45 / 16:10-16:25

Joanna Stachowicz

Kierownik Sekcji Fortepianu

  • pn. 10:00-11.30 / 16:15-17:10
  • wt. 14:20-14.40 / 15:25-15:30
  • śr.  14:10-14.30 / 17:40-18:00
  • cz. 18:25-18.40

Aleksandra Klupś

Kierownik Sekcji Przedmiotów Ogólnomuzycznych

  • pn. 10:00-12:00
  • śr.  14:30-15:30
  • cz. 14:30-15:30

Maria Wyzga

Sekretarz Szkoły

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • pn. 8.00-16.00
  • wt. 8.00-16.00
  • śr. 10.00-18.00
  • cz. 8.00-16.00
  • pt. 8.00-16.00

Agnieszka Łępa

Główny Księgowy Szkoły

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • pn. - pt.  8.00-16.00

Ilona Liberadzka - Ratusińska

Referent ds. gospodarczych, magazyn muzyczny (wypożyczanie instrumentów), punkt kasowy (m. in. przyjmowanie wpłat na Radę Rodziców), obsługa fotograficzna wydarzeń szkolnych.

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • pn. 10:30 - 18:30
  • wt. 9:30 - 17:30
  • śr. 11:30 - 19:30
  • cz. 10:30 - 18:30
  • pt. 11:30 - 19:30

Xero czynne codziennie od 15.00 - 17.00 lub w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu.

Aleksandra Klupś

Biblioteka

  • pn. 14.30-15.30
  • śr.  15.30-17.30
  • cz. 17.35-18.35

Wszelką inną pomoc świadczą osoby z obsługi szkoły:

Sylwia Świerczek - specjalista ds BHP, obsługa archiwum szkoły / portiernia / kronika szkoły (rok szk. 2020/2021 - Urlop)

Henryk Bauer - portiernia szkoły (pn.-pt. 14:30-20:30)

Małgorzata Osmola - portiernia szkoły (pn.-pt. 7:30-15:30)

oraz

Alicja Buda, Bożena Kaźmierska, (pn.-pt. 7:00-13:00)

Kazimierz Nowak, Ryszard Sołtys (pn.-pt. 6:00-12:00)

Część dydaktyczna szkoły czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 - 20:15 oraz w sobotę od godziny 8:10 - 13:45.


 Jakub Dziurzyński - stroiciel pianin i fortepianów (dyżur w środy) lub inny dzień wyznaczony przez dyrektora szkoły


projekt logo

Osoby zatrudnione w ramach realizacji Projektu Unijnego pn. „Tworzenie warunków do rozwoju oferty kulturalnej poprzez zakup sprzętu i trwałego wyposażenia dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu”, POIS.08.01.00-00-0036/17

Jacek Jamrozy - realizator dźwięku lub praca zlecona zdalnie, kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

  • (pn. -  / wt. 14:00-20:00 / śr. 12.00:18.00 / czw. 14.00:20.00 / pt. 14.00:20.00 / sob. 8:00-14:00)* 

Konrad Sosiński - realizator obrazu, kontakt:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

  • (pn.-pt. 14:00-20:00)* lub praca zlecona zdalnie

Marian Baum - realizator światła, specjalista elektryk

  • (pn.-pt. 14:30-18:30)* lub praca zlecona zdalnie

Michał Witek - operator sprzętu audiowizualnego – koordynator zespołu obsługującego sprzęt, kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

  • (pn. 11:30-15:30 / wt. 10:30-14:30 / śr. 11:30-15:30 / czw. 10:30-14:30 / pt. 12:00-16:00)* lub praca zlecona zdalnie

Każdy z pracowników realizujący projekt unijny może mieć wyznaczone przez dyrektora szkoły w ciągu tygodnia inne godziny pracy wynikające z przydziału zadań dotyczących bieżacej obsługi wydarzeń szkolnych i innych zleconych czynności (w tym pracy zdalnej) 


Grzegorz Ćwięka - Inspektor Ochrony Danych Osobowych - kontakt